В школі-інтернаті працюють постійно діючі методичні об’єднання (вчителів початкових класів, вчителів – предметників, вчителів трудового навчання, СПО та  фізкультури,  вихователів). Діяльність методичних об’єднань спрямована на підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, розвитку їх професійного і творчого потенціалу через різні форми методичної роботи, творчу взаємодію у вирішенні різних питань шкільного життя.

На кожному засіданні, крім спостереження та аналізу уроків, виховних занять, учасники заслуховують змістовні тематичні реферати, поповнюють педагогічну скарбничку методичного кабінету, взаємозбагачуються досвідом з актуальних питань науково-методичної та практичної навчально-виховної роботи, шукають ефективні форми та методи організації. Значна увага методичної ради і шкільних методичних об’єднань були зосередженні на підготовці і проведенні предметних тижнів, зокрема, тиждень початкової школи, тиждень української мови і літератури, тиждень трудового навчання, тиждень  природознавства під час яких свою майстерність показали вчителі, а здібності - учні.

Методичне об'єднання вчителів початкових  класів

v  Проблема методичного об’єднання:

Формування позитивного ставлення до навчальної та позаурочної діяльності  як  умова успішної корекції та подальшої соціалізації вихованців у суспільство

Методичне об'єднання

 вчителів-предметників

Проблема над,  якою працює МО вчителів-предметників

 

Активізація розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей учнів шляхом використання інноваційних технологій

 

Методичне обєднання вчителів трудового навчання, СПО та фізкультури

Участь у роботі методичного обєднання вчителів трудового навчання є частиною безперервної освіти педагогів.

 

Головна мета якого – підвищення професійного потенціалу кожного вчителя

Методичне обєднання вихователів

 

Проблема, над якою працюють: «Створення виховного простору, як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання»