В школі-інтернаті працюють постійно діючі методичні об’єднання (вчителів початкових класів, вчителів – предметників, вчителів трудового навчання, СПО та фізкультури, вихователів). Діяльність методичних об’єднань спрямована на підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, розвитку їх професійного і творчого потенціалу через різні форми методичної роботи, творчу взаємодію у вирішенні різних питань шкільного життя.
На кожному засіданні, крім спостереження та аналізу уроків, виховних занять, учасники заслуховують змістовні тематичні реферати, поповнюють педагогічну скарбничку методичного кабінету, взаємозбагачуються досвідом з актуальних питань науково-методичної та практичної навчально-виховної роботи, шукають ефективні форми та методи організації. Значна увага методичної ради і шкільних методичних об’єднань були зосередженні на підготовці і проведенні предметних тижнів, зокрема, тиждень початкової школи, тиждень української мови і літератури, тиждень трудового навчання, тиждень природознавства під час яких свою майстерність показали вчителі, а здібності - учні.
Методичне об'єднання вчителів початкових класів
Формування позитивного ставлення до навчальної та позаурочної діяльності як умова успішної корекції та подальшої соціалізації вихованців у суспільство
Методичне об'єднання
вчителів-предметників
Проблема над, якою працює МО вчителів-предметників
Активізація розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей учнів шляхом використання інноваційних технологій
Методичне об’єднання вчителів трудового навчання, СПО та фізкультури
Участь у роботі методичного об’єднання вчителів трудового навчання є частиною безперервної освіти педагогів.
Головна мета якого – підвищення професійного потенціалу кожного вчителя
Методичне об’єднання вихователів
Проблема, над якою працюють: «Створення виховного простору, як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання»